neděle 9. dubna 2017

Draw this again


Draw this again (nakresli to znovu) je výzva narozená na webových stránkách Deviantart. Jde o to, že vezmete vaši oblíbenou starou kresbu a nakreslíte ji znovu. Toť vše. Pravidla jsou jednoduchá. Výzva spočívá v tom, že porovnáte obě verze a zjistíte, jak velký pokrok jste udělali ve svých malířských dovednostech v průběhu let.


Výzva je to zajímavá, tak jsem se do ní taky pustila. Původní obrázek je sice jen měsíc starý, ale i tak je vidět pokrok.

První obrázek vznikal, když jsem se nudila při čekání na kamaráda. Je to tradiční kresba na kreslícím kartonu. Měla to být původně jen skica, potom trénování "inking" (fakt nevím, jak to nazvat česky), no a nakonec jsem ještě použila akvarely. Nápad se mi ale zalíbil, tak jsem se rozhodla ho dovést k dokonalosti.


Nová, překreslená verze vznikala digitálně. No a protože jsem teprve začátečník, trvá mi to věky, takže zatím je hotový pouze Lineart, ale snad se brzy pustím i do barvy.

Tentokrát jsem dokonce nezapomněla zaznamenat postup, takže se můžete podívat na video.



Pokud se vám obrázek líbí, stáhněte si soubor PDF jako omalovánku ;)


23.4.2017

Konečně jsem se pustila do barvy a tady je výsledek

A kdyby vás zajímal proces, zde je také video :)










Žádné komentáře:

Okomentovat

Vážení návštěvníci, budu velice ráda za každý zanechaný komentář, ať již pochvalný nebo kritický. Prosím jen o zachování slušnosti, nepoužívání vulgarismů a neútočení na skupiny či jednotlivce. Děkuji.